måndag 4 oktober 2010

Klarhet.

Idag ska jag till min praktik. Det ska vara bönedag där för Korteboskolan, så det blir nog att ta hand om lite folk, prata med, diska och lite så där. Funderar om jag ska ta med mig datorn..Jag vet ännu inte. Det är ju jobbigt att konka på den.

Det är så roligt för jag har nog snart lärt hela min familj, hur man ber och får klarhet ifrån Gud. Skulle kunna lära många det. Maken har också blivit duktigt på detta nu.  Det är en kunskap, som kan hjälpa många människor på vardagsnivå. Gud är ju smart liksom. Han förstår vad som finns inom människan och kan därför hjälpa denne att få klarhet över saker som händer inom personen.

Det gäller liksom att ställa in rätt kanal.

Jag önskar er en trevlig dag. Själv har jag just nu fullt upp med att platta mitt som vanliga krulltotthår. Oj nu fick jag dit min glada gubbe i bloggen här med. Ja jag lär mig nog lite allteftersom hur det funkar. 








1 kommentar:

  1. Ha en bra dag, Carola!

    Så klart att du lär dig, du är ju jätteduktig på allt sådant där tekniskt, tycker jag.

    Jag ser att du har annonser här i din blogg. Hur funkar det? Får du någon ersättning för annonserna här i din blogg?

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera