tisdag 22 september 2009

testar att sätta in bilder från mobilen, här sitter min "gubbe "


3 kommentarer:

  1. tjena..nu hittade jag din nya blogg .. konstigt nog gick det inte via länken från din kommentar, men från länken på din blogg :)

    Se ut som du har reklam här på sidan om, har du gjort det valet? tror inte jag har det på min :)

    Jag har inte testat att blogga från mobilen än...

    SvaraRadera
  2. Anonym9/22/2009

    Hej Gunilla. Det är roligt att skicka mobilbilder, det verkar inte som att det kostar så mycket heller. Jo jag har satt in reklam, kanske man kan tjäna pengar på det, om man skriver mycket mycket, så kanske man till viss del finna någon typ av inkomst. Men jag vet inte, de kanske måste klicka på reklamen också...

    Gunilla vet du hur man får bort, jag råkade få in mitt efternamn bland min presenation där när jag skrev mig som följare på din blogg. Och jag vill få bort efternamnet ???
    Jag vill ju inte ha med både för och efternamn..

    SvaraRadera
  3. Hej igen.. på min sida syns ingen följare just nu..vet inte hur länge det har varit så.. är det bara som "följare" du lagt namnet borde du kunna "tabort" att du vill följa mig och göra om det..

    Försökte se din profil, men den syns inte på bloggen, det kan vara där du skall ändra också !

    Jag har inte gjort någon bloggföljarlista, har mina "favoriter" under just "favoriter" istället :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera