måndag 9 november 2009

Gud är kärlek.

Nu är man äntligen hemma i tryggheten igen, härligt. Här hemma är man inte längre den arbetslöse, jag försöker skaka av mig resterana från dåliga attityder. Här är jag JAG, en människa med ett värde.

Trött men GLAD över att ha min familj som värderar mig högt och vill mig väl. Man måste vara rädd om sin familj och tacksam för de man har. Blir familjer splittrade så tror jag hela samhällen blir mer såbara..

Min gubbe och jag är ett bra Team i livet, vi har kämpat ibland för att hålla samman, det har inte alltid varit lätt. Men nu ser vi resultatet. Vi kämpar sida vid sida, det är så det ska vara.

Gud är kärlek och förklarar kärleken för oss, genom Jesus :



*Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte självisk och inte uppblåst.Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ontDen finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen.Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar