måndag 9 november 2009


Väntar på att fröken ska ringa. Känner mig liten, trött och svag idag...Jag har en klen röst, rosslig och hes. När jag pratar med folk på telefon så får de en viss uppfattning av mig, tydligen.

Men när jag sedan träffar dem i verkligeten, och de träffar mig. Så märker jag, att de hoppar till ?? Vissa av dom.

varför gör de det ?

Ser jag arg ut ?

Tycker de jag ser stor och tjock ut ?

Vad ger man för intryck ? Kan man undra.....Jag vet ju inte själv.. Sitter här och är orolig för att fröken ska ringa..Men tänk om hon inte vågar ??? Men hon måste ju...

En annan tanke. Min man har varit boxare så han är rätt stor och stark, även han säger att han känner sig liten..

Ja det där är klurigt, Psykologi kallas det nog.

bilden hittade jag på :

http://adjoken.blogg.se/2009/june/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar